1. პროექტის სახელწოდება: როგორ
შემოვსაზღვრო ჩემი მიწის ნაკვეთი და გამოვთვალოთ მისი ფართობი;
2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით: მათემატიკის
ცოდნის გამოყენებით პრობლემის გადაწყვეტა;
3. პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები ისწავლიან რაციონალურად
გამოიყენონ არსებული რესურსი,ფართობის და პერიმეტრის ცოდნა პრაქტიკულ საქმიანობაში
4. პროექტის მიზნები:
· მოსწავლეები ისწავლიან
დამოუკიდებლად შეძლონ მიწის ნაკვეთის გაზომვა
· ზომების მიხედვით
გადაწყვიტენ საჭირო რესურსების შეძენას ჩამოუყალიბდებათ შრომისმოყვარეობა
· დაეუფლებიან თანამშრობით
უნარ-ჩვევებს
· ჩამოუყალიბდებათ ფინანსურ
ხარჯებთან სწორი დამოკიდებულება.
5. მონაწილეთა ასაკი: 12 წელი
6. ვადები/ხანგრძლივობა: 4 დღე;
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:
შეიძინონ
მასალა და საკუთარი დიზაინით ან ინტერნეტში მოძიებული დიზაინით შექმნან ნაკვეთის შემომსაზღვრელი
მესერი.
8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
სიმულაციური
თამაში,საზომი ხელსაწყო,სამუშაო
იარაღი.
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):
·
შეიქმნა ჯგუფები
·
ჯგუფებზე განაწილდა
ფუნქციები
·
პროექტის პირველი
დღე: მოსწავლეები შეიძენენ საჭირო რესურსს /კალმები, ფურცლები
ჩანაწერისთვის/, საზომ ხელსაწყოებს;
·
პროექტის მეორე დღე:
მოსწავლეების
ერთი ჯგუფი გაზომავს ნაკვეთის სიგრძეს და სიგანეს და გამოიანგარიშებს ნაკვეთის ფართობს,
მეორე ჯგუფი აღნიშნული მონაცემებით გამოიანგარიშებს პერიმეტრს;
·
პროექტის მესამე და
მეოთხე დღე: მოსწავლეთა
ორივე ჯგუფი ერთობლივი მუშაობით შეიძენს, მონაცემების შესაბამისად, ნაკვეთის შემოსასაზღვრ
მასალას და განახორციელებს ნაკვეთის შემოსაზღვრას.
განახორციელებს
ნაკვეთის შემოსაზღვრას.
· თითოეული ჯგუფი წარმოადგენს
მათ მიერ შესრულებული დავალების შედეგს და შეფასების რუბრიკის გამოყენებით
შეაფასებენ ერთმანეთს.
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: მათემატიკა;
11.
პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):
ნონა გელაშვილი;
12.
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: gelashvilinona9@gmail.com;
No comments:
Post a Comment